[vc_row css=”.vc_custom_1461326947361{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1580125187191{padding-right: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;padding-left: 0px !important;}” offset=”vc_hidden-xs”][rev_slider_vc alias=”mixx-without”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1461326947361{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1580125201924{padding-right: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;padding-left: 0px !important;}” offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][vc_single_image image=”1501″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”container-fluid” css=”.vc_custom_1580134475131{margin-top: 20px !important;padding-top: 0px !important;}” el_id=”Publicity”][vc_column css=”.vc_custom_1461330636619{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][contentwidgettitle title=”За IAB Mixx Awards” separator=”false” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]IAB Mixx Awards ще се проведат на 30-ти Юни в Sofia Event Center, София.
IAB Mixx Awards са награди за интерактивен маркетинг и са еталон за постижение в дигиталния бизнес по целия свят.
Победителитe вдъхновят интернет общността и посочват бъдещите тенденции в бранша.
Наградите са приети не само като най-съществен показател в света за най-добрите онлайн кампании, а и като състезание за цялата дигитална индустрия.
Носителите на приза на журито на българските награди могат да се запишат за участие в световното и европейското издания на конкурса:
The IAB MIXX Awards New York и The IAB MIXX Awards Europе.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”container-fluid” el_id=”BuyTicket” css=”.vc_custom_1583782917023{padding-top: 36px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1461330636619{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][contentwidgettitle title=”Купи билет за церемонията по награждаването” separator=”false” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]Независимо дали сте подали своя кандидатура за конкурса или не, имате възможност да присъствате на награждаването на IAB MIXX Awards.

За целта изберете един от следните билети по-долу!


*Всички цени са без ДДС![/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ css=”.vc_custom_1461667383829{margin-bottom: 30px !important;}”][eventstation_pricing_table packagename=”Стандартен билет” price=”200 лв.” banner=”101″ star=”1″ productid=”105″ pricefontsize=”30px”][eventstation_pricing_list text=”1 бр. билет за НЕчленове на IAB BULGARIA”][/eventstation_pricing_table][vc_btn title=”КУПИ БИЛЕТ” style=”flat” shape=”square” align=”center” i_icon_fontawesome=”fa fa-shopping-cart” link=”url:https%3A%2F%2Fbilet.bg%2Fbg%2Fevents%2Fiab-mixx-awards-2020-go-mixx-or-go-home%2F2019|title:%D0%97%D0%B0%D1%8F%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5%20%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%8F%20%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%20%D0%BD%D0%B0%20office%40iabbg.net|target:%20_blank|” add_icon=”true” button_block=”true”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″ css=”.vc_custom_1461667390521{margin-bottom: 30px !important;}”][eventstation_pricing_table packagename=”За членове на IAB” price=”100 лв.” banner=”196″ star=”2″ productid=”197″ pricefontsize=”30px”][eventstation_pricing_list text=”1 бр. билет САМО за членове на IAB BULGARIA”][eventstation_pricing_list icon=”false” text=”За повече информация – office@iabbg.net”][/eventstation_pricing_table][vc_btn title=”КУПИ БИЛЕТ” style=”flat” shape=”square” align=”center” i_icon_fontawesome=”fa fa-shopping-cart” link=”url:mailto%3Aoffice%40iabbg.net%3Fsubject%3DTickets%2520for%2520iAB%2520Mixx%2520Awards%25202020|title:%D0%97%D0%B0%D1%8F%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5%20%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%8F%20%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%20%D0%BD%D0%B0%20office%40iabbg.net|target:%20_blank|” add_icon=”true” button_block=”true”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][eventstation_pricing_table packagename=”За студенти” price=”50 лв.” banner=”101″ star=”3″ pricefontsize=”30px”][eventstation_pricing_list text=”Всеки закупен студентски билет се верифицира на място в деня на събитието с предоставяне на заверена студентска книжка от лицето закупило билета.”][/eventstation_pricing_table][vc_btn title=”КУПИ БИЛЕТ” style=”flat” shape=”square” align=”center” i_icon_fontawesome=”fa fa-shopping-cart” link=”url:https%3A%2F%2Fbilet.bg%2Fbg%2Fevents%2Fiab-mixx-awards-2020-go-mixx-or-go-home%2F2019||target:%20_blank|” add_icon=”true” button_block=”true”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”container-fluid” css=”.vc_custom_1580134537551{padding-top: 34px !important;padding-bottom: 38px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1583782764823{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}” offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][contentwidgettitle title=”Срокове и Цени за кандидатстване” separator=”false” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]Всички обявени цени по-долу са за 1 бр. кандидатура/entry.
За всяка нова кандидатура се кандидатства допълнително и се заплаща също допълнително![/vc_column_text][vc_column_text]


*Всички цени са без ДДС![/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ css=”.vc_custom_1580187401222{margin-bottom: 30px !important;}” offset=”vc_hidden-xs”][eventstation_pricing_table packagename=”EARLY BIRD” price=”200 лв.” banner=”1225″ star=”3″ productid=”105″ pricefontsize=”30px”][eventstation_pricing_list icon=”false” text=”ИЗТЕЧЕ НА 17.02.2020 г.”][/eventstation_pricing_table][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″ css=”.vc_custom_1580187407839{margin-bottom: 30px !important;}” offset=”vc_hidden-xs”][eventstation_pricing_table packagename=”STANDARD” price=”300 лв.” banner=”1214″ star=”2″ productid=”197″ pricefontsize=”30px”][eventstation_pricing_list icon=”false” text=”ИЗТЕЧЕ НА 24.02.2020 г.”][/eventstation_pricing_table][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″ offset=”vc_hidden-xs”][eventstation_pricing_table packagename=”LAST MINUTE” price=”400 лв.” banner=”1214″ star=”1″ pricefontsize=”30px”][eventstation_pricing_list icon=”false” text=”ИЗТЕЧЕ НА 02.03.2020 г.”][/eventstation_pricing_table][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ css=”.vc_custom_1580187421788{margin-bottom: 30px !important;}” offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][eventstation_pricing_table packagename=”EARLY BIRD” price=”200 лв.” banner=”1225″ star=”3″ productid=”105″ pricefontsize=”27px” packagenamefontsize=”33px”][eventstation_pricing_list icon=”false” text=”РАННА РЕГИСТРАЦИЯ ДО 17.02.2020 г.”][eventstation_pricing_list icon=”false” text=”Догодина бъдете по-бързи!”][/eventstation_pricing_table][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″ css=”.vc_custom_1580187428369{margin-bottom: 30px !important;}” offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][eventstation_pricing_table packagename=”STANDART” price=”300 лв.” banner=”1214″ star=”2″ productid=”197″ pricefontsize=”27px” packagenamefontsize=”33px”][eventstation_pricing_list text=”РЕГИСТРАЦИЯ ОТ 18.02 ДО 24.02.2020 г.”][/eventstation_pricing_table][vc_btn title=”КАНДИДАСТВАЙ” shape=”square” color=”green” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fa fa-arrow-circle-right” link=”url:https%3A%2F%2Fmixx.bg%2Fform-view%2F4|title:%D0%9A%D0%90%D0%9D%D0%94%D0%98%D0%94%D0%90%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%90%D0%99||” add_icon=”true” button_block=”true” css=”.vc_custom_1576069783784{background-color: #ff0068 !important;}”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][eventstation_pricing_table packagename=”LAST MINUTE” price=”400 лв.” banner=”1214″ star=”1″ pricefontsize=”27px” packagenamefontsize=”33px”][eventstation_pricing_list icon=”false” text=”КЪСНА РЕГИСТРАЦИЯ ОТ 24.02 ДО 02.03.2020 г.”][eventstation_pricing_list icon=”false” text=”Закъснението струва по-скъпо!”][/eventstation_pricing_table][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1538733479069{background-image: url(https://mixx.bg/wp-content/uploads/2019/12/mixx-2020-2.png) !important;}” el_class=”container-fluid” el_id=”Register”][vc_column css=”.vc_custom_1505209052967{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][vc_column_text el_class=”torevealcustomonclickandre”][ultimate_modal btn_size=”lg” btn_bg_color=”#372E99″ btn_txt_color=”#ffffff” btn_text=”Финалисти IAB MIXX AWARDS 2020″ modal_size=”block” overlay_bg_color=”#ffffff” content_bg_color=”#ffffff” content_text_color=”#0a0a0a” header_bg_color=”#ffffff”]

Финалисти IAB MIXX AWARDS 2020

 

1.Best Lead Generation Campaign (5)

– Minutes for moms, Рекламодател AVON,  Агенция  guts&brainsDDB

– Black Friday 13, Рекламодател DZI,  Агенция guts&brainsDDB

– Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe,  Агенция proof. Mедия партньор: httpool

– FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe,  Агенция guts&brainsDDB

– AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON ,  Агенция All Channels Communication

2.Best Engagement Campaign (6)

– Heineken: The Focus, Рекламодател Heineken България,  Агенция NEXT-DC

– Minutes for moms, Рекламодател AVON,  Агенция guts&brainsDDB

– Супер Селска Дистрибуция, Рекламодател Ростар БГ,  Агенция Nitram

– choose love over hate, Рекламодател Skapto,  Агенция  proof.

– Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria,  Агенция Nitram

– FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe,  Агенция guts&brainsDDB

3.Best Brand Awareness Campaign (5)

– Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home , Рекламодател Groupe SEB,  Агенция guts&brainsDDB

– За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ,  Агенция Nitram

– Pirinsko Ice , Рекламодател Carlsberg Bulgaria,  Агенция  proof. Mедия партньор: Initiative

– #pinkyourgin, Рекламодател Pernod Ricard,  Агенция proof.

– SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints,  Агенция  Hub Ahead
4.Most Effective Use of Data (3)

– Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe,  Агенция proof. Mедия партньор: httpool

– Ice-Hot Banners, Рекламодател Carslberg Bulgaria,  Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

– Mania VIP Club, Рекламодател Mania,  Агенция All Channels Communication

5.Most Brave Campaign (3)

– choose love over hate, Рекламодател Skapto,  Агенция proof.

– 04:20, Рекламодател Skapto,  Агенция proof.

– rrrrRRRrrrRR, Рекламодател IKEA Bulgaria,  Агенция The Smarts

6.Creative Effectiveness (3)

– Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe,  Агенция proof. Mедия партньор: httpool

– Porn to Date, Рекламодател Dextrophobia Rooms,  Агенция proof.

– Отключи Тотема, Рекламодател ITAL FOODS,  Агенция Sunday Media

7.Best Branded Content Campaign (3)

– People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria,  Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

– Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria,  Агенция Nitram

– SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints,  Агенция Hub Ahead
8.Best Video Campaign (6)

– Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home , Рекламодател Groupe SEB,  Агенция guts&brainsDDB

– За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ,  Агенция Nitram

– People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria,  Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

– Probably the highest beer sampling in the world, Рекламодател Carlsberg Bulgaria,  Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

– 360′ livestream of The Farm Finale, Рекламодатели A1, National Museum of History, Lidl, The National Lottery,  Агенция BTV Media Group

– Tefal OptiGrill+ The most boring cooking show, Рекламодател Groupe SEB,  Агенция guts&brainsDDB
9.Best Mobile First Campaign (3)

– Safenet, Рекламодател Telenor,  Агенция guts&brainsDDB

– Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto,  Агенция proof.

– On the road to OMV, Рекламодател OMV Bulgaria,  Агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria

10.Best Social Campaign (3)

– Safenet, Рекламодател Telenor,  Агенция guts&brainsDDB

– PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ,  Агенция All Channels Communication

– @Ceco, Рекламодател Skapto,  Агенция proof.

11.Best Native Campaign (3)

– DZI Online Security, Рекламодател  DZI,  Агенция guts&brainsDDB

– Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto,  Агенция proof.

– ELANA: Making finances personal, Рекламодател ELANA Fund Management,  Агенция BG-Mamma

12.Programmatic (3)

– Credit Cards & Overdraft, Рекламодател Unicredit Bulbank,  Агенция Mediacom

– Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe,  Агенция proof. Mедия партньор: httpool

– Zagorka IPA, Рекламодател Zagorka Bulgaria,  Агенция Red Star/ Dentsu Aegis Network Bulgaria

13.Influencer campaign (6)

– Safenet, Рекламодател Telenor,  Агенция guts&brainsDDB

– PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ,  Агенция All Channels Communication

– MLM Influencer Marketing, Рекламодател AVON,  Агенция proof.

– Foundation portraits, Рекламодател AVON,  Агенция proof.

– Bar Under The Sky, Рекламодател Carslberg Bulgaria,  Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

– AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON,  Агенция All Channels Communication

14.PR Digital (3)

– PURINA ONE’S CAT ACADEMY NESTLE БЪЛГАРИЯ,  Агенция All Channels Communication

– Come back to Bulgaria , Рекламодател  Telus International Europe,   агенции: proof. & Proximity, медия партньор: httpool

– AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON,  Агенция All Channels Communication

15.Digital Sales Campaign (3)

– Black Friday 13, Рекламодател DZI,  Агенция guts&brainsDDB

– MYT, Рекламодател Reebok/Adidas,  Агенция Mediacom

– КАКВО ДА НАПРАВИМ, КОГАТО ПО-ГОЛЕМИТЕ НИ ПРЕРЕЖДАТ НА ОПАШКАТА ЗА ДЮНЕРИТЕ?, Рекламодател Aladin Foods,  Агенция Xplora

16.Real time  (3)

– Stick to Burgers, Рекламодател Skapto,  Агенция proof.

– 04:20, Рекламодател Skapto,  Агенция proof.

– IKEA iDEALISK, Рекламодател IKEA Bulgaria,  Агенция The Smarts

[/ultimate_modal][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”container-fluid” css=”.vc_custom_1473951328651{margin-top: 10px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column width=”1/3″ css=”.vc_custom_1505208830728{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][vc_column_text][ultimate_modal btn_size=”lg” btn_bg_color=”#372E99″ btn_txt_color=”#ffffff” btn_text=”Регламент за участие” modal_size=”block” overlay_bg_color=”#ffffff” content_bg_color=”#ffffff” content_text_color=”#0a0a0a” header_bg_color=”#ffffff”]

I

IAB MIXX Awards 2020

Наградите на Interactive Advertising Bureau – MIXX Awards Bulgaria отличават най-добрите в интерактивния маркетинг през годината. Победителите вдъхновят дигиталната общност и посочват бъдещите тенденции в индустрията.

Събитието е организирано от Interactive Advertising Bureau България (част от световната мрежа на IAB, създадена за да поддържа и налага стандарти в дигиталната среда и бизнес).

The IAB MIXX Awards са приети не само като показател номер едно в света за най-добрите кампании, а като състезание за цялата дигитална индустрия.

Церемонията по награждаване на победителите ще се състои на 30-ти Юни 2020г. в Sofia Event Center, София.

Условия за участие

В конкурса могат да кандидатстват възложителят (рекламодател) на кампанията или нейният изпълнител (агенция).

Участниците могат да представят рекламни продукти, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са създали или реализирали съответните реклами в посочените формати и канали.

Журито ще излъчи по минимум трима финалиста във всяка категория. Финалистите трябва да подготвят видео с максимална дължина до 60 секунди, с което ще бъдат представени по време на церемонията на 30-ти  Юни .

  1. МОГАТ ДА УЧАСТВАТ всички кампании, публикувани, излъчвани, организирани в периода ноември 2018 година – декември 2019 година.
  2. МОГАТ ДА УЧАСТВАТ вътрешнофирмени кампании, осъществени и без помощта рекламни агенции.
  3. УЧАСТНИЦИТЕ СА ДЛЪЖНИ да притежават писмено разрешение за участие в конкурса от рекламодателя (собственика на правата), което да бъде предоставено при поискване в срок от 3 дни.
  4. НЕ МОГАТ ДА УЧАСТВАТ търговски комуникации, по отношение на които са налице наложени санкции от държавни, общински и/или независими регулаторни органи, както и такива в несъответствие с Националните етични правила за реклама и търговска комуникация в България, установено с влязло в сила решение на Етичната комисия.
  5. МОГАТ ДА УЧАСТВАТ реклами, чиито санкции, наложени от регулаторен орган, но не са били потвърдени от съда.
  6. ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ НА ЕДНА И СЪЩА ЗАЯВКА от повече от една агенция, до участие в конкурса ще бъде допуснат кандидатът, оторизиран от рекламодателя.
  7. ОРГАНИЗАТОРЪТ НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА РЕКЛАМИТЕ.
  8. ОРГАНИЗАЦИОННИЯТ КОМИТЕТ СИ ЗАПАЗВА ПРАВОТО да променя броя или вида на категориите в зависимост от заявките и в съответствие регламента и категориите на IAB.
  9. Журито има правото по своя преценка да премества заявка от една категория в друга.
  10. След приключване на крайния срок за подаване на заявки и материали за участие, ОРГАНИЗАТОРЪТ ПУБЛИКУВА на интернет страницата www.mixx.bg ПЪЛЕН СПИСЪК НА ВСИЧКИ УЧАСТНИЦИ И ЛИНК КЪМ ТЕХНИТЕ КАНДИДАТУРИ, с цел публичност и прозрачност на конкурса.
  11. РЕКЛАМАТА/КОМУНИКАЦИОННАТА КАМПАНИЯ не трябва да нарушава авторските и сродните права на нейните създатели или на трети лица. Ако възникне оплакване или претенция, че кампанията е направена от трето лице, при всякакви официални юридически искове участникът трябва да сътрудничи на организаторите в защитата срещу подобни обвинения и претенции. В случай че претенциите на третото лице се окажат основателни, участникът следва да обезщети третото лице, без това да засяга имуществената сфера на организаторите.
  12. ПОДАВАНЕТО НА ЗАЯВКАТА представлява разрешение на участника към организаторите да правят копия, възпроизвеждат, разпространяват, показват и излъчват (по безжичен път или кабел, както и чрез Интернет) творческите материали и информацията за рекламата/кампанията с образователна и промоционална цел.
  13. УЧАСТНИЦИТЕ СА ДЛЪЖНИ да изпратят видео материал с който да представят своите заявки
  14. УЧАСТНИЦИТЕ СА ДЛЪЖНИ да изпращат всички детайли за кампаниите на Английски език
  15. За всяка категория, в която участва кампанията, се заплаща такса в размер:

– Early Bird: 200 лв. ( до 17.02.2020г.)

– Standard: 300 лв. ( от 18.02.2020г до 24.02.2020г.)

– Last minute 400лв.( от 24.02.2020г до 02.03.2020г.)

Всички суми са без ДДС.

13.За всяка регистрация получавате един билет за церемонията на Mixx Awards.

Заявки, получени след крайния срок или неотговарящи на техническите изисквания, няма да се допускат до участие в конкурсната програма.

При наличие на пропуски или непълноти в заявките и/или материалите, те трябва да бъдат отстранени до 3 работни дни.

[/ultimate_modal][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text][ultimate_modal btn_size=”lg” btn_bg_color=”#372E99″ btn_txt_color=”#ffffff” btn_text=”Критерии за оценка” modal_size=”block” overlay_bg_color=”#ffffff” content_bg_color=”#ffffff” content_text_color=”#0a0a0a” header_bg_color=”#ffffff”]

При оценяване на кампаниите журито ще следи за:

1. Strategy

Съдиите търсят участник със солидна стратегия зад маркетинговото предизвикателство. Важно е да се демонстрира използване на проучвания, креативност, избор на медийни средства и интеграция с други не-интерактивни медии, ако е уместно.

2. Execution & Use of Media

Колко добре е изпълнена кампанията? Колко креативна или комплексна е кампанията в използването на медии? Какъв процент от бюджета на кампанията е инвестиран в интерактивни медии?

3. Results & ROI

Кампанията трябва да е постигнала своите цели и да има солидно доказателство за това. Изпълнението на кампанията трябва да има значително въздействие върху бизнеса.

4. Creativity

Съдиите ще гледат за ангажираност на потребителите, използване на медии, арт/криейтив, копирайтинг, интеграция с цялостната кампания.

Всеки един от критериите за оценяване е с равна тежест от 25%

[/ultimate_modal][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text][ultimate_modal btn_size=”lg” btn_bg_color=”#372E99″ btn_txt_color=”#ffffff” btn_text=”Категории” modal_size=”block” overlay_bg_color=”#ffffff” content_bg_color=”#ffffff” content_text_color=”#0a0a0a” header_bg_color=”#ffffff”]

Категориите са:

STRATEGIES & OBJECTIVES

 

1.Best Lead Generation Campaign

В тази категория могат да кандидатстват дигитални кампании, постигнали отлични резултати по отношение на осигуряване на т.нар. leads – стойностни конкретни потребители за съответния бизнес или организация. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и/или да са получили отлични резултати по отношение на целите си, подхода, таргетирането, качеството на leads, надграждаемосттта и аналитичността.

2.Best Engagement Campaign

В тази категория могат да кандидатстват дигитални кампании или стратегии, постигнали отлични резултати при осигуряването на ангажираност на потребителите по стойносностен за съответния бизнес или организация начин. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и/или да да получили отлични резултати по отношение на целите си, подхода, таргетирането и качеството на ангажиране

3.Best Brand Awareness Campaign

В тази категория могат да кандидатстват дигитални кампании или стратегии, постигнали отлични резултати при осигуряването на разпознаваемост по стойностен начин за съответния бизнес или организация, техен продукт или услуга – независимо дали е нов или не. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и/или да са получили отлични резултати по отношение на целите си, подхода, таргетирането, достигнатите аудитории и качеството на достигане и разпознаваемост.

4.Most Effective Use of Data

В тази категория могат да кандидатстват дигитални кампании или стратегии, постигнали отлични резултати благодарение на задълбоченото използване на данни за потребителите и тяхното поведение. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и/или да са постигнали отлични резултати по отношение на анализа, целите, подхода и резултатите.

5.Most Brave Campaign

Тази категория е за всяка стратегия, кампания или решение, които са експериментални, иновативни и не подлежат на категоризация, а показват желанието на бранда и рекламодателя да мислят и действат извън общите рамки.

6.Creative Effectiveness

В тази категория могат да участват дигитални кампании развивани изцяло или приумуществено в дигитална среда, които са си поставили микс от краткосрочни и дългосрочни цели, били са с продължителност 1 месец или повече и са постигнали доказано трайни промени в потребителските нагласи и поведение. Кампаниите може да са търсили както brand building ефект, така и sales activation, но да са били с фокус върху първото и трябва да са ползвали медийни платформи, рекламни форми и похвати удачни за широко таргетиране. Кандидатурите трябва да да са постигнали отлични резултати в областите стратегическа цел, креативно мислене, реализация и резултати.

TACTICS & TOOLS

7.Best Branded Content Campaign

В тази категория могат да кандидатстват дигитални кампании, акцентиращи върху използването на брандирано съдържание за постигане на маркетинг целите си, като съдържанието е свързано с ценностите и основните характеристики на бранда. Важно е уникалното съдържание да бъде създадено от бранда или от негово име, като ангажира аудиторията с цел да забавлява, информира и/или обучава. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и/или да са постигнали отлични резултати в една или няколко области – стратегическа цел, креативно мислене, реализация и резултати.

8.Best Video Campaign

В тази категория могат да кандидатстват кампании или комуникационни стратегии, основани изключително или основно на видео съдържание. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и/или да са постигнали отлични резултати в една или няколко области – концепция, криейтив, реализация, взаимодействие, резултати. В категорията не попадат кампании, при които видео е един от каналите, но няма ключово отношение към една от посочените области за добра практика или постигнати отлични резултати.

9.Best Mobile First Campaign

В тази категория могат да кандидатстват дигитални кампании, развиващи се в приоритетно и/или основно мобилна среда и/или представляващи мобилно приложение. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и/или да са постигнали отлични резултати в една или няколко области – концепция, криейтив, реализация, взаимодействие, резултати. В категорията не попадат кампании, при които мобилната среда е един от каналите, но няма ключово отношение към една от посочените области за добра практика или постигнати отлични резултати.

10.Best Social Campaign

В тази категория могат да кандидатстват кампании или комуникационни стратегии , създадени за и развиващи се изключително или основно в една или няколко социални мрежи и тук не попадат real time кампании.Кандидатурите трябва да представляват добра практика и да са получили отлични резултати в една или няколко области – аудитории, съдържание, канали, реклама, взаимодействие, user generated съдържание и други подобни. В категорията не попадат кампании, при които social е един от каналите, но няма ключово отношение към една от посочените области за добра практика или постигнати отлични резултати.

11.Best Native Campaign

В тази категория могат да кандидатстват кампании или комуникационни стратегии, създадени за и развиващи се изключително или основно на база native advertising според дефиницията на IAB Native Advertising Playbook 2.0. Кандидатурите следва да са поне един от трите вида: in-feed/in-content, content recommendation ads или native content. Кандидатурите трябва да отговорят и на четирите изисквания – design, location, ad behavior, disclosure. В категорията не попадат кампании, при които native advertising е един от подходите, но няма ключово отношение към стратегията, креативната концепция, каналите и реализацията, или постигнатите отлични резултати.

12.Programmatic

В тази категория могат да кандидатстват кампании или комуникационни стратегии, създадени с концепцията за използване на програматични средства за закупуване на реклама. Условие за участие е кампаниите да интегрират различни инструменти и платформи. Например DSP, DMP, Audience Segments, Programmatic Direct и други. Кандидатите трябва да споделят своите цели, интеграционната си стратегия и детайли по нейната реализация в избраните платформи.

13.Influencer campaign

В тази категория могат да кандидатстват кампании или комуникационни стратегии, създадени за и използващи изключително или основно influencer marketing – влиятелни личности. Кандидатурите следва да включват приоритетно използване на влиятелните личност и техните дигитални канали. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и да са получили отлични резултати в една или няколко области – аудитории, съдържание, канали, реклама, взаимодействие, user generated съдържание и други подобни. В категорията не попадат кампании, при които просто се ползват известни личности като част от комуникацията.

14.PR Digital

В тази категория могат да кандидатстват кампании или комуникационни стратегии, създадени с концепцията за реализиране на цели за връзки с общественооста и за позициониране на съответната компания/организация. Кандидатурите трябва да представляват добра практика и да са получили отлични резултати в една или няколко области – аудитории, съдържание, канали, реклама, взаимодействие, user generated съдържание и други подобни. В категорията не попадат кампании, при които не PR целите и постигнатите резултати по отношение на тези PR цели не са ключови и/или значими

15.Digital Sales Campaign

В тази категория могат да кандидатстват кампании или комуникационни стратегии, създадени и реализирани с цел увеличаване продажбите на продукти и/или услуги. Кампаниите трябва да са реализирани онлайн, но не е задължително продажбите да бъдат също реализирани онлайн, а може и офлайн, стига да може да бъде доказано, че ефектът за тях е в следствие на дигиталната кампания и стратегия на участника.
В категорията не попадат кампании, при които digital е бил само поддържаща среда, а реалните основни кампании и стратегии за продажби са били реализирани в офлайн средата.

16.Real time 

В тази категория могат да кандидатстват всички кампании, които реагират на значимо събитие за обществото в реално време. Кандидатурите трябва да представляват добри практики за влизане в разговора на момента и въвличането на бранда по адекватен, смислен и ефективен начин.

[/ultimate_modal][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”container-fluid” css=”.vc_custom_1470668327674{padding-top: 0px !important;padding-bottom: 27px !important;}” el_id=”Speakers”][vc_column css=”.vc_custom_1505209420278{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][vc_empty_space height=”33px”][contentwidgettitle title=”Жури | Strategy” separator=”false” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”33px”][speakers style=”alternative” column=”5″ dot=”white”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1123″ name=”Managing Partner” job=”Xplora.bg” topic=”Георги Малчев”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1374″ name=”Media & Digital Director CEE” job=”Molson Coors” topic=”Katarina Bule”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1346″ name=”Digital Marketing Manager” job=”HEINEKEN” topic=”Мартин Войнов”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1327″ name=”Group Digital Strategist” job=”All Channels Communication” topic=”Боби Петров”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1438″ name=”Head of Digital” job=”Kaufland Bulgaria” topic=”Антон Терзиев”][speakers_item sociallink1=”link” image=”977″ name=”Head of Digital Department and Digital Sales” job=”BTV Media Group” topic=”Зоя Василева”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1308″ name=”Chief Data Officer” job=”Dentsu Aegis Network” topic=”Милена Мишинева”][/speakers][contentwidgettitle title=”Жури | Creative” separator=”false” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”33px”][speakers style=”alternative” column=”5″][speakers_item sociallink1=”link” image=”1121″ name=”Creative Director” job=”proof.” topic=”Ангел Искрев”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1317″ name=”Founder & Creative Director” job=”Goodvertising Agency” topic=”Thomas Kolster”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1328″ name=”Creative Director” job=”NEXT-DC” topic=”Александър Антонов “][speakers_item sociallink1=”link” image=”1314″ name=”Creative Director” job=”guts & brains DDB” topic=”Васил Петраков”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1347″ name=”Insights and Innovation Manager” job=”Carlsberg Bulgaria” topic=”Камелия Павлова”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1115″ name=”Head of Business Development,” job=” JB Hired” topic=”Диана Ангелова”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1342″ name=”Editor-in-Chief” job=”Dnevnik daily” topic=”Велислава Попова”][/speakers][contentwidgettitle title=”Жури | Партньори” separator=”false” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”33px”][speakers style=”alternative” column=”5″][speakers_item sociallink1=”link” image=”1425″ name=”Senior Brand Manager, Coca- Cola/ БАР” job=”Best Brand Awareness Campaign” topic=”Боряна Великова”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1426″ name=”Brand & Digital Marketing Manager, Toyota/ БАР” job=”Best Brand Awareness Campaign” topic=”Александър Григоров”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1433″ name=”Director Corporate Communications,A1 България/ БДВО” job=”PR Digital” topic=”Илиана Захариева”][speakers_item sociallink1=”link” image=”1435″ name=”Managing Director, Proximity Sofia/ БАКА” job=”PR Digital” topic=”Грета Колева”][/speakers][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1538733461585{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;background-image: url(https://mixx.bg/wp-content/uploads/2019/12/mixx-2020-2.png) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” el_id=”Programme” el_class=”container-fluid”][vc_column css=”.vc_custom_1461332634962{margin-top: 0px !important;margin-right: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;margin-left: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-right: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][vc_row_inner equal_height=”yes” content_placement=”middle” el_class=”container-fluid backgroundcenterright mobile-no-background” css=”.vc_custom_1473799948266{margin-top: 0px !important;margin-right: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;margin-left: 0px !important;padding-top: 27px !important;padding-bottom: 52px !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}”][vc_column_inner css=”.vc_custom_1461332812241{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][contentwidgettitle title=”Програма” separator=”false” titlecolor=”#ffffff” separatorcolor=”#ffffff”][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text el_class=”scheduleclass”]

18:30 – Регистрация
19:00 – Официално откриване
19:15 – Начало на церемонията
20:30 – Коктейл

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1580749730656{margin-top: 40px !important;}” el_class=”container-fluid animate anim-fadeIn”][vc_column width=”1/3″][contentwidgettitle title=”Официален партньор” separator=”false” titlefontsize=”32px” titlecolor=”#ff0068″][eventstation_clients][client_logo clientimage=”1445″ clientlink=”https://www.a1.bg/bg”][/eventstation_clients][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][vc_empty_space height=”40px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/3″][contentwidgettitle title=”Хостинг партньор” separator=”false” titlefontsize=”32px” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”90px”][eventstation_clients][client_logo clientimage=”1201″ clientlink=”https://superhosting.bg”][/eventstation_clients][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1580749730656{margin-top: 40px !important;}” el_class=”container-fluid animate anim-fadeIn”][vc_column width=”1/3″][contentwidgettitle title=”Творчески партньор” separator=”false” titlefontsize=”32px” titlecolor=”#ff0068″][eventstation_clients][client_logo clientimage=”1246″ clientlink=”https://stellary.bg/?utm_source=iab&utm_medium=logo&utm_campaign=mixx2020″][/eventstation_clients][contentwidgettitle title=”Стрийминг партньор” separator=”false” titlefontsize=”32px” titlecolor=”#ff0068″][eventstation_clients][client_logo clientimage=”1539″ clientlink=”https://streamer.bg/bg/home”][/eventstation_clients][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][vc_empty_space height=”40px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][vc_empty_space height=”40px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”container-fluid animate anim-fadeIn” css=”.vc_custom_1580122295843{margin-top: 40px !important;margin-bottom: 20px !important;}” el_id=”Sponsors”][vc_column css=”.vc_custom_1580748880131{padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}” offset=”vc_col-xs-6″][contentwidgettitle title=”Медийни партньори” separator=”false” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”30px”][vc_row_inner content_placement=”middle”][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”1249″ img_size=”200×100″ alignment=”center” onclick=”zoom”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”1250″ img_size=”160×80 ” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”1251″ img_size=”200×100 ” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”803″ img_size=”200×100 ” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”804″ img_size=”200×100 ” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”1252″ img_size=”200×100 ” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][contentwidgettitle title=”Партньори” separator=”false” titlecolor=”#ff0068″][vc_empty_space height=”30px”][vc_row_inner content_placement=”middle”][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”1526″ img_size=”200×200″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”1377″ img_size=”300×200″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][vc_single_image image=”1471″ img_size=”300×200″ alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=”40px”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1580749730656{margin-top: 40px !important;}” el_class=”container-fluid animate anim-fadeIn”][vc_column width=”1/3″][contentwidgettitle title=”С подкрепата на” separator=”false” titlefontsize=”32px” titlecolor=”#ff0068″][eventstation_clients][client_logo clientimage=”1519″ clientlink=”https://www.facebook.com/BallantinesBulgaria/”][/eventstation_clients][vc_empty_space height=”30px”][contentwidgettitle title=”Партньор коктейл” separator=”false” titlefontsize=”32px” titlecolor=”#ff0068″][eventstation_clients][client_logo clientimage=”1523″][/eventstation_clients][vc_empty_space height=”30px”][contentwidgettitle title=”Партньор за дезинфекция” separator=”false” titlefontsize=”32px” titlecolor=”#ff0068″][eventstation_clients][client_logo clientimage=”1550″ clientlink=”https://zinnova.eu”][/eventstation_clients][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space height=”30px”][eventstation_clients][client_logo clientimage=”1510″ clientlink=”https://www.facebook.com/AbsolutVodkaBulgaria/”][/eventstation_clients][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row]